Компанії, які бажають організувати корпоративне навчання для своїх працівників, часто задумуються над тим, що краще: найняти працівника в штат чи використати послуги іншої компанії, що спеціалізується у цій галузі. Коли мова йде про короткотривалий курс, семінар чи тренінг - тут, звичайно, без роздумів залучають зовнішнього спеціаліста. Що ж робити, якщо курс більше одного місяця чи року? Давайте розбиратись.
Перш за все, потрібно вияснити тривалість курсу та ціль навчання. Проконсультуватись з бухгалтером та юристом, чи є сенс наймати працівника на даний термін. Якщо ваша компанія працює за принципом “legally and ethically” (в чому ми не сумніваємось), є велика кількість нормативних актів, які регулюють співпрацю найманого працівника та роботодавця. Коли потреба у даному спеціалісту зникає, виникне питання, що далі із ним робити?
Тоді компанії починають цікавитись таким поняттями як “аутстафінг”. Для початку, давайте дамо визначення цьому терміну. Аутстафінг - це використання працівника іншої компанії на своїй території. Ця схема активно використовується ІТ та іншими прогресивними компаніями , адже має багато переваг перед іншими способами організації трудових відносин.
По-друге, якщо найняти працівника в штат, потрібно самостійно контролювати ефективінсть його роботи, скласти план професійного розвитку, оплачувати курси підвищення кваліфікації. Всі хочуть мати тільки найкращих спеціалістів. І не важливо хто це, тренер з продажів чи викладач англійської, а можливо розробник - вони всі потребують постійного вдосконалення навиків. Порахуйте витрати на їхнє навчання.
Ще одна цікава ситуація - це конфлікт інтересів. Звичайно ви наймете найдобросовіснішого працівника, але і він не зацікавлений у тому, щоб його функція в компанії закінчилась якнайшвидше. Наче корпоративне навчання триває і триває, триває і триває, але працівники особливо не підвищили свій рівень. Можливо ви вже таке спостерігали? І питання оплати праці уже дещо змінюється. Справжні професіонали цінять свою працю, тому і оплата їхнього часу може дещо відрізнятись, від оплати найманого працівника (хоча це не завжди так). Тому потрібно звернути увагу на термін та вартість, можливо ваш кінцевий результат з професіоналом виявиться навіть дешевшим, ніж це здавалось на початку. Говорячи про аутстафінг, компанія, яка надає працівника, зацікавлена у результаті не менше ніж ви. Вона його і навчить, і змотивує, і піджене. Ця компанія знає, що ви не будете з ними продувжувати контракт, якщо немає результату.
Бажаємо вам робити тільки вірні рішення і мати найкращих спеціалістів, щоб досягнути власні цілі з максимальним ефектом та в найкоротші терміни.
Давайте розвиватись разом!